Wednesday, February 9, 2011

Kata - kata Aluan Dari Meja Pengarang~

Assalamualaikum W.B.T ,


Alhamdulillah, dengan limpah dan inayah-Nya, dapat saya menghasilkan sebuah blog yang AGAK menarik untuk santapan rohani para pembaca semua . Dalam hidup yang penuh pancaroba ini, luahan hati melalui penulisan blog seolah olah sudah menjadi "trend" bagi remaja muda mudi masa kini . Saya juga tidak terkecuali dari terkena penangan menulis blog ini . (Apesal skema gila ni??)


Okay2 . Haha . Last2, aku buat jugak blog . Dulu2 dah pernah terfikir, tapi aku rasa macam malas sangat nak buat . Tak tau kenapa . Dulu aku rajin usha2 blog orang, aku suka baca celoteh2 diorang . Skang ni haa, korang pulak dah boleh baca celoteh aku . Jangan sampai tak lalu nak baca dah la . Ehe . Jadi, anda2 semua di luar sana, sokong lah saya ye . Yeah!! 




p/s : kalau nak request cerita untuk aku buat entri pun boleh . Haha . Macam laa ade kan~
=.="




F a R i D (Aku tak boleh nak buat signature lagi . Asyik tak jadi je . Nak nangis boleh??)

No comments:

Post a Comment