Tuesday, February 28, 2012

Tahun Baru~

السلام عليكم

Selamat Tahun Baru Masihi 2012! Err, relevan lagi ke nak ucap macam ni dekat rakyat jelata Beta? Haha. By the way, rupanya Blog Aku dah menjangkau umur setahun weh! Selamat Hari Lahir yang pertama wahai Blog! Tahniah untuk diri sendiri. :)


Tahun baru, cabaran baru, kerja pun baru. Yang lama cuma rupa diri sendiri je. Siap ada pertambahan uban yang sangat ketara kot. Ahaha. :D


Aku sebenornya ada baaaanyak benda nak share kat sini. Tapi nya, tapi nya aku tak tau bila yang aku ada masa nak draft kan cerita baru. *Budget busy benor. :p


Maybe esok lusa kot. Sebab kat office baru ni, ada baaaanyak masa terluang buat masa ni. Daripada melangut sorang sorang, baik aku buat kerja bidaah ni. Ye dak. Haha. Sebab aku panggil ni kerja bidaah, paseinya aku telah menggunakan masa kerja untuk draft cerita kat blog. Mana boleh Boh! Nanti Bos marah. Tapi Bos takde, takpe kot. :D


Umur dah menginjak ke angka 24 bagi tahun 2012 ni. Haih, cepat gila masa berjalan. Err, berjalan? Ini bukan berjalan dah, ni berlari. Laju kot! Rasanya macam baru je lagi aku habih belajor kat Kolej Profesional Mara Beranang tu. Majlis Konvokesyen pun rasa macam baru je lagi selesai. Tup tup, dah masuk tahun baru. *Nah, aku siap bagi peta lagi kalau mengkeme tak tahu kat mana letaknya KPMB tu. :D


Aku nak mula mencarut balik lah kat blog ni. Aku jadi semangat balik pasei aku nengok si Zack Zukhairi pun dah start berBlogging balik. Mana boleh aku kalah dengan dia. Haha!

Till then, Ciao!
=)

No comments:

Post a Comment